Verktyg som företag använder idag för att hålla sig organiserade  

Verktyg som företag använder idag för att hålla sig organiserade   

Hålla sig organiserad är ett mål för många upptagna småföretagare som jonglerar med flera uppgifter med begränsad tid. Här är sex online-verktyg som du kan använda för att organisera alla dina affärsbehov, och gör 2017 till ditt mest produktiva och tidseffektiva år någonsin.

 Trello

Den perfekta hybrid av en online att göra-lista och fullskalig organisatoriskt verktyg, är Trello den perfekta app för någon som söker en projektledning plattform som är lätt att använda med enkel funktionalitet. Bland dess många funktioner, kan du använda huvudmålsidan att organisera dina uppgifter genom att skapa noterar kort och dra dem till en av dina anpassade Trello notera styrelser (tror Pinterest med Post-it). Varje noterar kortet erbjuder en färgkodning alternativ, så att du kan rangordna det efter prioritet och föreslagna tidsfristen.

 

Dessutom kan alla i ditt företag hålla reda på varandras projekt genom att använda ”Dela med andra ’ funktionen, vilket möjliggör ökat samarbete och insyn i lag.

Trello är en gratis app med alternativ för att uppgradera lagringsutrymme, roliga extrafunktioner, och mer insyn i andra styrelser med en extra avgift.

 Buffer

Införlivandet av sociala medier har blivit avgörande för att öka kännedomen om varumärket och nå nya kunder på marknaden. Det kan dock också ses som tidskrävande och mindre värdefulla än andra projekt som genererar intäkter. Sätt Buffer – ett verktyg som låter dig automatisera dina inlägg över populära sociala medier som Facebook och Twitter, vilket sparar tid under uppväxten din sociala räckvidd.

Buffert användare kan boka en i förväg upp till 10 fria sociala inlägg per vecka (obegränsad inlägg finns tillgängliga för en månadsavgift) som kan innehålla en länk, foto eller infographic att hjälpa dina anhängare bättre ingrepp med det budskap du vill förmedla.

Smartplan

Med Trysmartplan.com/sv/ har du möjligheten att ta ditt företag till nästa nivå när det kommer till solklar organisering. Med detta verktyg kommer du plötsligt känna att alla bitar faller på plats. En självklar investering för företagare som vill bli mer organiserade.

 Evernote

Serie notera djurhållare uppskattar Evernote – en app tillägnad se till att du har en central plats för alla viktiga idéer som du behöver för att skriva ned för ditt företag. Evernote webb clipper förlängning ger dig möjlighet att spara utdrag från online artiklar, praktiska webbadresser, maskinskrivna anteckningar och även fotoögonblicksbilder från surfplattan så att du kan hämta dem senare.

 

Säkras genom molnet, lokalisera eventuella sparade anteckning görs enkelt med appens bookmarking funktion som gör att du snabbt söka efter vad du vill få ditt nästa projekt igång.

 Toggl

Har du någonsin funderat över hur mycket tid du verkligen tillbringa på dina dagliga uppgifter? Om svaret är ja, ge Toggl ett försök. Detta fria tid spårningsprogram kan ställas in för att spåra alla uppgifter oavsett hur liten. Anslut bara ett namn på projektet och träffa ”start” för att börja. Ännu mer användbar, är alla dina sessioner sparas på ditt konto för granskning så att du kan titta på trender över tiden för att bättre förstå hur du tillbringar din tid.

 

Toggl är gratis, men om du vill ha ett team på mer än 5 personer använder systemet, eller om du behöver exportera data för att dela med kunder, måste du registrera dig för Pro planen på $ 5 per huvud per månad.

 

Med integrationen av dessa tidsbesparande affärsverktyg, kommer du vara nästan säker på att inte bara se en ökning av produktiviteten, men du också skyldig att känna sig mer inspirerad att utveckla och uppfylla målen snabbare för att hjälpa ditt företag att blomstra.

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *